Dodací podmínky a reklamace

Forma úhrady:

Dle naší obchodní politiky se realizují 2 způsoby platby:  na dobírku a bankovním převodem. Dobírka je hotovostní platba. 

Způsob objednání:

Online, přímo přes eshop na www.hotelsupply.cz
E-mail: moravcova@hotelsupply.cz
Pokud nenajdete Vámi požadované výrobky v e-shopu, žádáme Vás o telefonickou nebo e-mailovou poptávku. Vaše dotazy rádi zodpovíme.

Doprava a poštovné v tuzemsku:

Poštovné či dopravné hradí kupující při nákupu objednaného zboží. Výše dopravného je kalkulovaná u každé zakázky individuálně. Dopravné je závislé na celkové hmotnosti objednaného zboží. Zákazník obdrží informaci o ceně dopravného a balného emailem.

Dodací lhůta:

Dodací lhůta je standardně 48 hodin u zboží skladem. Při jakýchkoli změnách budete neprodleně informováni. U zboží, které není skladem, je dodací lhůta 1 týden.

Reklamační řád:

Zboží zašlete na adresu společnosti:

TPCZ s.r.o.

Náměstí Svornosti 475

542 24 Svoboda nad Úpou

Zásilka musí obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), dodací list nebo fakturu.

V případě reklamace prosíme rovněž o pečlivé zabalení reklamovaného zboží, v případě poškození během přepravy vlivem nedostatečného zabalení nebudeme moci škodu uznat. Náklady spojené se zasláním zboží na reklamaci hradí reklamující. Při uznání reklamace hradíme náklady spojené se zasláním k zákazníkovi.

Přiložením fotografie urychlíte vyřízení Vaší reklamace.

 

 

naši klienti

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace